Innergie

Kategori: Life

 
 
Fick hemskickat detta externa batteri från Innergie häromdagen. Har seriöst haft tankarna på att införskaffa något liknande jättelänge, ni som har iPhone vet ju hur dåligt batteriliv mobilerna har. Pocketcell Duo heter detta, och det kommer som sagt från Innergie. Har hunnit använda det ett par gånger och jag är helt kär! Det som är så bra med denna är att den har två USB uttag, så då kan man ju ladda två saker samtidigt, hur händigt som helst!
 
Ur Aurora Group's pressmeddelande;
 
''Den intelligenta enheten har utvecklats för att känna av vilken USB-port som används och hur mycket ström som krävs för att förlänga batteritiden på den mobila enheten som laddas. Oavsett om du använder en eller båda USB-portarna på PocketCell™ Duo så levererar den enbart den batterikraft som krävs och slutar sedan automatiskt att ladda din enhet. När du behöver ladda din PocketCell™ Duo ansluter du den enkelt till din bärbara dator, vägguttaget eller billaddaren.''
 
Man får med en Magic Cable Trio (se bild nedanför) så den passar nästan vilken enhet som helst. Nu har jag ju iPhone 5 så den kan jag inte använda till mobilen, men jag tar bara min USB kabel som medföljer telefonen och det funkar perfekt!
Den ska med mig överallt :)
 
 
 
Ni hittar batteriet på Innergie 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: